divendres, 29 de juliol del 2011

Canal 9

Un dia prenent café, en l'època del president Zaplana, vaig fer el següent comentari: "El Consell vol fer perdre audiència a Canal 9 per a desvaloritzar-lo i privatitzar-lo a un preu ben barat." Una persona, Amb nom i cognoms ben coneguts però que no cal fer constar ací, va fer una sonada rialla, seguit d'un comentari que, tot i no recordar-lo textualment, puc dir que desqualificava la meua opinió. Probablement em vaig excedir un puntet. El cas és que actualment Canal 9 té una audiència del 5,4 % (juny del 2011), sols per davant de les TV de Múrcia i Mallorca, de recent creació, mentre TV3, la primera en audiència de les autonòmiques té el 13,89 % El deute del RTVV és, si no vaig errat, superior als 1.300 milions d'euros, import que, segons els experts, és quatre vegades superior al cost de nova creació d'un canal similar al C9. En llegir la notícia, he recordat el fet i he comprés la rialla del meu contertulià: ell pensaria que jo anava errat, que ningú no estaria disposat a comprar C9 si haguera de pagar els deutes (!). El final de la notícia és esperpèntic: els programes que tenen més audiència són els que es produeixen al País Valencià i en valencià… però els productors d'aquests programes són els que no cobren, i l'emissió en valencià és minoritària. Menys mal que Fabra ho solucionarà. Espere…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada