divendres, 23 de novembre del 2018

Per les eres del silenci



Ara que els anys i la salut no em permeten passejar pels senders de les muntanyes i pujar als estimats Pinyons de Laguar, una troballa inesperada m’ha permés tornar a sentir la muntanya, amb el seu aroma de cireres madures o la llum dels ametlers en flor, el soroll de les fonts amb l’aigua freda, l'ombria refrescant sobre la pell, la visió majestuosa dels pinyons, també anomenats, el cavall verd, el flaire de la bruixa morisca que es va exiliar però va deixar el seu esperit vagant per La Vall i, al fons, la Mar Nostra. La troballa a la qual em referisc és “Per les eres del silenci” un poemari de José Miguel Mut Ronda, veí de la Vall de Laguar i Orba i professor de l’IES de Pedreguer, responsable de despertar en alguns joves de Pedreguer –algun nét meu entre altres—l’estima pel teatre. També canta l’amor a la terra i als regals que ella ens ofrena, el vi, l’oli, l’aigua ... Recitaré, amb permís de l’autor, alguns poemes d’aquest llibre en la pròxima vetllada poètica que fem, de tant en tant, uns amics com a sobretaula dels nostres sopars estacionals. Un plaer, José Miguel i continua caminant pels senders de la poesia i del teatre. Gràcies artista, moltes gràcies!

1 comentari:

  1. Per descomptat que tens el meu permís...serà un honor posar els meus versos a la teua boca. Espere que prompte ens pugam conèixer en persona. Pega-li una miradeta a este enllaç
    https://youtu.be/rUZFEgvmJSk

    ResponElimina