Permeteu-me un parèntesi en les vetllades amb kafka, per a parlar de les festes que, ben mirat, ja són un parèntesi en la vida normal del nostre poble. a)Si em demanaren una definició de les festes de Pedreguer, jo diria que són unes festes plurals. Hi ha de tot.
b)Diuen que a Pedreguer som poc aplaudidors.
c)A aquestes festes jo he vist aplaudir amb entusiasme dues vegades: al final de l'actuació de les danses i al final del concert a l'església (quina ovació: llarga, intensa i emotiva)
d)I la meua reflexió que pot aprofitar, si voleu, com a proposta de conclusió seria la següent: Serà que a Pedreguer no som parcs en aplaudir, sinó que tenim bon gust?
Publique unes fotos de festes. Per favor, si voleu reproduir-les, no oblideu citar l'autor, i no useu fotos per a fer publicitat sense el permís de l'autor, siga qui siga (no és legal ni ètic).

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada