dimecres, 8 de desembre del 2021

CONCERT DE FIRA

 



El concert que, any rere any, ens ofereix la banda “Centre Artístic Musical” de Pedreguer el dia de la Puríssima als Porxes, és un esdeveniment que forma part de la meua vida. Assistir a aquest concert de fira és, per a mi, una tradició que m’agrada seguir. No em pregunteu per què, no sabria contestar-vos. Però és ben cert que alguna cosa important hi ha de passar perquè jo no hi vaja. Que recorde, dues voltes he fallat, el dia del soterrament de ma mare (EPD) i el dia del naixement de la meua neta Rosa.

El naixement i la mort, els dos únics elements imprescindibles en la vida s’uneixen en la meua memòria respecte a aquesta tradició.
El de l’any 2021, per a mi, té un motiu especial que fa que em senta orgullós: és el primer concert de fira en el que participa com a músic el meu net Joan, a qui desitge llarga vida, molta salut i continuar en aquest menester.


Publique algunes fotos.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada